Kargo devi satılmıştı, adı değişiyor: Yeni dönem resmen başladı

MNG Kargo, DHL’e Satıldı ve Yeni İsimle Yola Devam Ediyor

Türkiye’nin önde gelen kargo şirketlerinden biri olan MNG Kargo, 2023 yılında dünya devi DHL’e satıldı. Bu satın alma ile birlikte MNG Kargo, e-ticaret lojistiği alanında uzmanlaşmış DHL eCommerce tarafından yönetilecek.

DHL ECOMMERCE

Artık yeni adıyla DHL eCommerce olarak hizmet verecek olan eski MNG Kargo, kurumsal kimlik ve renklerinde de değişiklik yaptı. Şirket, hızla kargo şubelerindeki tabelaları da değiştiriyor.

DHL, 2023 yılında MNG Kargo’nun tüm hisselerini satın alarak Türkiye pazarında kendine sağlam bir yer edindi. Bu satın almanın bir sonucu olarak, kargo şubelerindeki tabelalar da değiştirilmeye başlandı. İnternet sitesi ve sosyal medya hesapları da artık tamamen DHL eCommerce olarak güncellendi.

Related Posts

Yüksek faizler araç sektörünü etkiledi, sert düşüş yaşandı!

Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER) Operasyonel Kiralama Sektör Raporuna göre, sektörün araç parkının yüzde 60,7’sini benzinli, yüzde 28,8’ini dizel araçlar oluştururken, hibrit ve elektrikli araçların payı ise yüzde 10,4 ile …

Bakan Göktaş duyurdu: “Evde Bakım Yardımı” ödemeleri hesaplara yatırıldı

Bakan Göktaş duyurdu: “Evde Bakım Yardımı” ödemeleri hesaplara yatırıldı

Tavuk eti üretimi nisanda yıllık bazda arttı

Türkiye genelinde tavuk eti üretimi, nisanda geçen yılın aynı ayına göre yüzde 23,5 artarak 237 bin 567 tona yükselirken, tavuk yumurtası üretimi yüzde 9,1 azalışla 1 milyar 551 milyon 765 bine geriledi.

Euro, dolar karşısında son 7 haftanın zirvesinde

Faiz indirimi beklentileriyle güçlenen euro/dolar paritesi 1,1539 seviyesine çıkarak 22 Nisan’dan bu yana en yüksek düzeyine ulaştı.

Altın güne nasıl başladı?

Altın güne nasıl başladı?

ABD ile Çin arasında tarife anlaşması sağlandı: Trump oranları açıkladı, Küresel ekonomi derin nefes aldı

ABD Başkanı Donald Trump, Çin ile yapılan ticaret görüşmelerinde anlaşmaya varıldığını açıkladı. Yeni düzenlemeye göre ABD, Çin ürünlerinden yüzde 55 oranında tarife alacak. Çin ise ABD ürünlerine yüzde 10 oranında vergi uygulayacak. Bu anlaşma, küresel piyasalar açısından kritik bir dönemece işaret ediyor.