Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan diplomasi trafiği! İran ve Irak liderleri ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan arasında bir telefon görüşmesi gerçekleştirildiğini açıkladı. Görüşmede Türkiye-İran ikili ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakattan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Türkiye’nin sürecin kalıcı barışla sonuçlanması için her türlü desteği vermeye hazır olduğunu ifade etti. Haberlerimizi Google’da Takip Edin En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin. Google’da tercih edilenkaynak olarak ekleyin Erdoğan ayrıca, müzakere sürecini sabote etmek isteyebilecek girişimlere karşı dikkatli olunmasının önemine işaret ederek, yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımların…